Reklāma Snapchat
Snapchat reklāma – piesaistiet jauniešu uzmanību uzņēmuma zīmolam mūsdienīgā veidā – strauji augošajā Snapchat mobilajā platformā!
Snapchat reklāma – piesaistiet jauniešu uzmanību uzņēmuma zīmolam mūsdienīgā veidā – strauji augošajā Snapchat mobilajā platformā!
Aizpildi anketu un saņem piedāvājumu reklāmai Snapchat 24 stundu laikā!
Snapchat reklāma ir lielisks veids kā veidot zīmola stāstus un piesaistīt jauniešu auditorijas uzmanību. Snapchat ir platforma, kurā tās lietotāji dalās ar saviem ikdienas stāstiem. Platformas lietotāji šobrīd ikdienā noskatās vairāk par 10 miljardiem draugu un zīmolu stāstu video, kas ir par 350% vairāk nekā pagājušajā gadā.
Snapchat reklāmas iespējas ir iedalītas dažādos reklāmu tipos lai pielāgotos Jūsu vajadzībām. Visiem reklāmu veidiem ir kopīgs mērķis – dalīties ar Jūsu zīmola stāstiem. Snapchat platforma piedāvā trīs veidu reklāmas – mobilās video reklāmas, ģeogrāfiskā filtra reklāmas un reklāmas Lenses jeb interaktīvi reklāmas elementi, kurus lietotājs var pievienot savam stāstam.
Snapchat mobilās video reklāmas ir vertikāli, līdz 10 sekunžu gari pilnekrāna video, kas tiek attēloti starp pārējiem lietotāju “snapiem”. Ir iespējams ļaut lietotājam pavilkt video uz augšu un aplūkot vairāk satura – pilno video versiju, rakstu, aplikācijas instalācijas baneri vai mobilo mājas lapu.
Snapchat ģeogrāfiskie filtri jeb lokācijas filtri ir mazi dizaina elementi, kas piesaista uzmanību. Kad Snapchat lietotājs norādītā lokācijā uzņem “snapu”, lietotājiem ir iespēja ieraudzīt Jūsu ģeogrāfisko filtru un pievienot to “snapam” lai paskaidrotu kur, kad un kāpēc ir izveidots “snaps”. Nav svarīgi vai Snapchat reklāmas kampaņa paredzēta specifiskai lokācijai, pasākumam vai kādam tirdzniecības centram, ģeogrāfiskie filtri ļauj zīmoliem piedalīties miljoniem uzņemtajos un draugiem sūtītajos “snapos”. Piemēram, ASV reklāmas ģeogrāfiskie filtri sasniedz 40-60% no ikdienas lietotājiem.
Snapchat reklāmas lēcas ir interesants veids kā likt lietotājiem darboties ar Jūsu zīmola elementiem. Lēcas ir pavisam atšķirīgs un jauns zīmolu interaktivitātes paveids, ļaujot lietotājus radīt ne tikai iespaidu, bet arī kreatīvu “spēļu laiku” – laiku, kuru lietotājs pavada pielāgojot un darbojoties ar zīmola reklāmas elementu. Lai aktivizētu lēcas, Snapchat lietotāji ar pirkstu pieskaras ekrānam un tur pieskārienu uzņemtā “snapa” sejas apvidū. Dažas no lēcām iekļauj pamudinājumu uz darbību, piemēram, pacelt uzacis, lai aktivizētu kādu animāciju, kas pievieno papildus pozitīvismu un raisa labas lietotāju asociācijas par interaktīvo procesu. Kad lietotājs ir beidzis darbības, ir iespējams nosūtīt lēcas draugam vai ievietot “snapu” stāstā. Vidēji Snapchat lietotāji, darbojoties ar lēcām, pavada 20 sekundes.
Lai gan Snapchat Latvijas mērogā vēl ir maz izplatīts, statistika rāda, ka lietotāju bāze pieaug un līdz ar to arī uzņēmumu interese reklamēties Snapchat platformā. Mūsu aģentūras speciālistu pieredze saistās ar digitālā mārketinga un reklāmas pakalpojumiem. Mēs zinām kā sagatavot profesionālu un mērķauditorijai pievilcīgu reklāmas materiālu saturu. Starp mūsu speciālistiem ir dažādi satura veidotāji – foto, teksti un video satura profesionāļi, grafiskie dizaineri un komunikācijas speciālisti. Piedāvāsim savu pieredzi un zināšanas digitālajā mārketingā lai izveidotu profesionālas Snapchat reklāmas, nodrošinot pilna servisa pakalpojumus no reklāmu izveides līdz atskaitēm par paveikto un sasniegto. Maksimālam reklāmas kampaņas rezultātam papildus nodrošināsim sociālo tīklu mārketingu un reklāmas Google AdWords un Google partneru reklāmas tīklā, sniedzot iespēju pilnīgai zīmola reklāmai interneta vidē.
Sazinies ar mums un mēs izveidosim individuāli piemērotu piedāvājumu uzņēmuma Snapchat reklāmas aktivitāšu kampaņai. Mēs palīdzēsim pievērst uzmanību interneta vidē.
Saņem piedāvājumu Snapchat reklāmas kampaņai darba dienas laikā!
Lai rezultāti būtu viegli izmērāmi, kopīgi noteiksim Snapchat kampaņas mērķus un uzdevumus.
Atlasīsim zīmola mērķauditoriju un izpētīsim zīmola īpatnības un nozīmīgākās īpašības.
Izpētīsim zīmola nozari un tā konkurentus, noteiksim veidu kā izcelt zīmolu konkurējošajā vidē.
Apkopojot ievākto informāciju, sastādīsim Snapchat komunikācijas stratēģiju. Stratēģijas ietvaros noteiksim KPI, izstrādāsim zīmola vizuālās komunikācijas tēlu, nosakot uzmanības piesaistes veidus. Sagatavosim publikāciju plānu visam reklāmas kampaņas periodam.
Ievērojot komunikācijas stratēģiju, publicēsim reklāmas Snapchat platformā. Uzlabosim reklāmas un nodrošināsim reklāmas kampaņas aktualitāti.
Izveidosim detalizētas atskaites par visa reklāmas kampaņas perioda rezultātiem. Izvērtēsim mērķu sasniegumus un sagatavosim rekomendācijas kā uzlabot kampaņas atdevi.
Daži no mūsu klientiem
Pievienojies mūsu apmierināto klientu lokam!