Reklāma sociālajos tīklos – efektīva, precīza, ar augstu ROI
Nav noslēpums, ka cilvēki vidēji katru dienu vismaz 45 minūtes pavada komunicējot un lasot informāciju sociālajos tīklos. Tieši šis ir tas brīdis, kad uzņēmumiem ir iespēja piedāvāt savas preces un pakalpojumus. Reklāma sociālajos tīklos ir viens no efektīvākajiem mūsdienu interneta mārketinga reklamēšanās veidiem. Tā sniedz iespēju tieši un mērķēti uzrunāt Jūsu atlasīto mērķauditoriju, kā arī efektīvāk izmantot uzņēmuma paredzēto reklāmas aktivitāšu budžetu. Pareizi sastādīta un virzīta sociālo tīklu reklāma sniegs ievērojamu atdevi Jūsu biznesam, ļaujot precīzi izmērīt konkrētās kampaņas mērķus un rezultātus – ja nepieciešams, arī kampaņas ROI indeksu. Lai nodrošinātu, ka sociālo tīklu reklāmas kampaņa ir efektīva un padarītu tās rezultātus izmerāmus, sākumā, kopā ar klientu, nosakām kampaņas mērķus. Reklāmas kampaņas darbības laikā, nemitīgi sekojam līdzi mērķu izpildei un uzraugam kampaņas attīstību, sniedzam ierosinājumus uzlabojumiem un idejas jaunām aktivitātēm.