Uzņēmuma korporatīvā identitāte un zīmolvedība
Korporatīvā identitāte uzņēmuma publiskās atpazīstamības veicināšanai. Padarīsim uzņēmumu spilgtu un atšķirīgu konkurentu vidē.
Korporatīvā identitāte uzņēmuma publiskās atpazīstamības veicināšanai. Padarīsim uzņēmumu spilgtu un atšķirīgu konkurentu vidē.
Piesakies korporatīvās identitātes izstrādei un mēs nosūtīsim piedāvājumu 24 stundu laikā!
Korporatīvā indentitāte spēj saglabāt klienta atmiņā spilgtu un paliekošu pirmo iespaidu par uzņēmumu, tā apvieno visus uzņēmuma komunikācijas līdzekļus vienotā stilā. Tāpat kā mēs, izvēloties sev matu sakārtojumu, apģērbu, uzvedības stilu, veidojam savu personību un identitāti, uzņēmuma korporatīvā identitāte veidojas tā ārējā komunikācijā ar klientiem un tā atpazīstamību veido vienota vizuālā identitāte. Korporatīvā identitāte ir kā unikāls DNS, tā ir asociācija, kas identificē uzņēmuma nosaukumu, logo, krāsas un simboliku. Tas ir kā pamata pīlārs ilgtspējīgas uzņēmuma atpazīstamības nodrošināšanā.
Jaunas uzņēmuma korporatīvās identitātes izstrāde notiek mērķtiecīgi. Galvenais mērķis ir akcentēt uzņēmuma nozīmīgākās vērtības, tā produkcijas vai pakalpojumu īpašības un izcelt uzņēmumu konkurentu vidē. Lai izstrādātu, uzlabotu vai pilnībā atjaunotu korporatīvo identitāti ir nepieciešams veikt izpēti par esošo uzņēmuma atpazīstamību, tā identitāti un klientu asociācijām. Ir jāsaprot kā klienti uztver uzņēmumu un kāda būtu vēlamā uzņēmuma uztvere.
Atjaunojot uzņēmuma identitāti, ir rūpīgi jāizpēta esošais zīmols un jāsaprot kā jaunās izmaiņas ietekmēs uzņēmuma klientu asociācijas. Ir jācenšas maksimāli izvairīties no riska atvairīt esošos uzņēmuma klientus. Šim nolūkam ir jāveic klientu aptaujas un jāievāc informācija par klientu viedokli un vēlmēm, par to kā klients uztver esošo uzņēmuma identitāti. Izpēte un klientu aptaujas iegūtā informācija ļauj izstrādāt klientu asociācijām un vēlmēm pieņemamu jauno dizainu. Jaunas korporatīvās identitātes dizaina izstrāde ir atbildīgs process – ir jāatrod īsto veidu kā uzrunāt esošos un jaunos uzņēmuma klientus, radot pozitīvu tēlu. Ja nepieciešams, ir jāveic jaunās identitātes skaidrošanas un iepazīstināšanas aktivitātes, plānojot jaunās identitātes reklāmas kampaņu.
Pozitīva un sabiedrībā iecienīta uzņēmuma reputācija vienmēr nodrošina pārsvaru pār nozares konkurentiem, šāds tēls ir stabils un to ir grūtāk ietekmēt. Uzņēmumiem ar pārdomātu korporatīvu identitāti piemīt labākas izaugsmes priekšrocības, ir vieglāk ieviest tirgū jaunus pakalpojumus un produktus, iekarot jaunus tirgus. Pilna korporatīvās identitātes izstrāde iekļauj vispusīgu uzņēmuma vizuālā tēla izstrādi – logo, veidlapas, vizītkartes, auto dizains, darba apģērbu, prezentreklāmas priekšmetus, biroja dizainu un darbinieku uzvedības kodeksu. Šie ir savstarpēji saistīti uzņēmuma vizuālās identitātes elementi, kuru mērķis ir nepārprotami identificēt uzņēmumu.
Korporatīvās identitātes izveide nevar pastāvēt bez zīmolvedības sastāvdaļām. Zīmolvedība ir uzņēmuma personība, kas ietver emocionālās un vizuālās asociācijas elementus – vizītkaršu iespiedumus, specifisku uzņēmumam raksturīgu skaņu. Pie asociācijām pieder arī noteiktu burtu stils, burtu izmērs un proporcijas. Zīmolvedības sastāvā iekļauj arī komunikācijas veidu jeb verbālās un rakstiskās komunikācijas stilu.
Mēs izstrādājam uzņēmuma mērķiem un mērķauditorijai atbilstošu korporatīvo identitāti. Savos lēmumos un darbībās balstāmies pēc iepriekš izpētītiem faktiem par uzņēmuma klientu vēlmēm un asociācijām ar uzņēmumu. Mēs radām un izceļam uzņēmuma personību tā nozares konkurentu vidū, radot oriģinālu un spilgtu uzņēmuma identitāti, veicinot stabila uzņēmuma – kā savas nozares līdera asociācijas. Ja nepieciešams tikai logotips, piedāvājam vienkāršotu pakalpojumu – uzņēmuma logo izstrāde. Sazinies ar mums un mēs palīdzēsim Jūsu uzņēmumam izcelties konkurentu vidū.
Saņem korporatīvās identitātes izveides piedāvājumu 24 stundu laikā!
Daži no mūsu klientiem
Pievienojies mūsu apmierināto klientu lokam!